Svet slavnih

Sunday, September 18, 2016

NYX - BEAUTY ON THE GO


                                                



Zdravo svima :D, za ovaj post sam odlučija da uradim recenzije i da vam kazem utiske za ovu paletu koju sam nedavno kupila. Platila sam je oko 3000 dinara.

Što se tiče pakovanja, dobija se u kutiji koju sam ja nažalost bacila. A sama paleta izgleda ovako:
Rezultat slika za nyx beuty on the go

Kada se otvori unutra se dobijaju  36 senki za oci. Moj utisak je sledeći: Po meni su veoma dobro pigmentovane i ima dobar izbor nijansi. Ostaju dugo na očima i dobre su za blendanje, sve pohvale za nih.





Takodje se otvara sa strane i tu se dobijaju 3 nijanse za konture, 3 hajlajtera 3 rumelina i 7 sjajeva, Što se tiče kontura meni su odlični i veoma sam zadovoljna


Ja sam veliki fan hajlajtera i ovi koji su u setu su super samo sto bih ja dodala malo više šljokica, favorit mi je beli

Rumenila jako retko koristim tako da nisam bas testirala više puta rumenila, ali iz onog što jesam dosta su pigmentovana, i svakako bih preporucila svima ovu paletu jer je meni predobra.









3 comments:

  1. Divnaa je! Čini se kao da je pigmentacija odlična! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  2. great post! i love these colours :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Odlican post kao i kvalitet slika.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete