Svet slavnih

Saturday, September 10, 2016

Favoriti meseca avgust

Zdravo svima, za ovaj post sam odlucila da vam izdvojim favorite za  mesec avgust. Izdvojila sam 8 proizvoda za koje smatram da su stvarno sjajni i sve informacije o njima cu vam napisati.

Prva stvar koja mi je bila veoma korisna u poslednje vreme, a ima veze sa odrzavanjem kose. To bi bio Balein sprej koji cuva kosu od przenja i veoma mi je pomogao i njegova cene je bila oko 300 dinara.


Kada smo vec kod proizvoda koja imaju veze sa kosom izdvojila bih Grnijerovu masku za kosu koja je stvarno dobra i izuzetno ojacava kosu .
A sada malo sminke, definitivni favorit sto se tice maskare Lorealova Hippie,ja sam je platila 1299 dinara 
 
Ovaj proizvod me veoma odusevio i u pitanju je Aurin brozer 908 i svakako ga preporucujem svima 
Prijatno sam se iznenadila sa kolekcijom WOW lakova za nokote od Golden Rose, koji su veoma pigmentovani i nisu skupi a veoma dobar kvalitet
 
Veliki sam fan proizvoda za negu lica i ovog meseca sam isprobala kremu iz lilija koja lepo hidrira lice 
Takodje najbolja stvar bi bila Puzzle krema protiv aknji i bubuljica koja verovali ili ne mi je jako pomogla. Imala sam kriticno lice i od kako nju koristim lice mi se smirilo i veoma sam zadovoljna 

I poslednja stvar bi bila Avonovo mleko za telo koje je veoma prijatnog i lepog mirisa, i takodje imam i taj parfem koji je prelep.

To je to za sada, ukoliko vas nesto zanima pitajte u komentarima 

3 comments:

  1. Koliko si platila Aurin bronzer? Inace veoma dobar post i dvoumila sam se izmedju Lorealove maskare da li da je kupim ili ne ali definitivno cu je sada uzeti ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bronzer sam platila oko 800-900 dinara, sve preporuke za maskaru

      Delete