Svet slavnih

Thursday, November 27, 2014

Slomljeno srce - na primeru moje drugarice

Dugo sam razmisljala sta bih mogla da napisem i konanacno sam odlucila.

1.Kako je sve počelo?
Moja drugarica(Elena) tog dečka nije ni poznavala, i nije imala neko lepo misljenje o njemu. I tako sve je pocelo na jednom rodjendanu kada su se malo bolje upoznali....
2.Sta se ustvari desilo? 
Elena nakon dužeg vremena je odlucila da će da bude sa njim, i takoo bilo je sve lepo dok posle 2-3 nedelje odjednom raskinu....
3.Zašto su raskinuli?
Ne znam ni ja najtačniji razlog ali on je nju ostavio jer je našao drugu.....
4.Kako je ona reagovala?
U početku je bila slomljena ali sad je jaca nego ikad.
Sta trebate da uradite?
1. Pomirite se sa svojim greskama 
2.Mislite pozitivno

Nije lose biti solo...
1.Mozes da vise vremena da posvetis drugaricama :)
2.Ne moras pred roditeljima da smisljas izgovore da bi se videla sa njim
3.Imas vise vremena za ucejne
😂💓

No comments:

Post a Comment